مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 20:052023-01-09سياسي

افتتاح کارخانه احیای مستقیم فولاد بافق همزمان با سفر رییس در یزد


فرماندار بافق از افتتاح کارخانه احیای مستقیم مجتمع فولاد بافق همزمان با سفر رییس جمهور و هیأت دولت سیزدهم در استان یزد خبر داد.

-  محمدعلی صمیمی، فرماندار بافق در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، با اشاره به اهمیت دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان یزد، اظهار کرد: در دور اول سفر رییس جهور به استان یزد چرایی تعطیلی مجتمع فولاد بافق بررسی شد و زمینه سازی برای احیای این مجتمع فولادی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تخصیص اعتبارات لازم و همچنین ایجاد یک سری زیرساخت های لازم خوشبختانه فرآیند احیای مجتمع فولاد بافق طی یک سال گذشته دنبال و به سرانجام رسید.

فرماندار بافق با بیان این که قرار است در دور دوم سفر رییس دولت سیزدهم مجتمع فولاد بافق احیا و افتتاح شود، گفت: این طرح با 30 درصد پیشرفت در سال 1390 به بخش خصوصی واگذار شد و ساخت آن در سال 1399 توسط این مجتمع کلید خورد و شتاب بیشتری پیدا کرد.

  صمیمی در ادامه تولید سالانه 800 هزار تن آهن اسفنجی را از جمله ظرفیت های مجتمع فولاد بافق دانست و افزود: محصولات این مجتمع به روش میدرکس، روشی سازگار با محیط زیست و با کاهش مصرف آب تولید می شود.

فرماندار بافق با بیان این که افتتاح این مجتمع فولادی، زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این شهرستان ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه احیای مستقیم فولاد بافق همزمان با سفر رییس در یزد

افتتاح کارخانه احیای مستقیم فولاد بافق همزمان با سفر رییس در یزد